''Het zijn wel twee spelers die in de belangstelling staan''

''Het zijn wel twee spelers die in de belangstelling staan''

Trainer Arne Slot hoopt ook volgend seizoen te beschikken over Cyriel Dessers. De Rotterdammers hebben de eerste aankoopoptie op de spits, maar Dessers moet zelf ook openstaan voor een langer verblijf in De Kuip. De Belg staat namelijk in de belangstelling van diverse clubs waar hij een riant salaris kan opstrijken.

''Wij weten wat we voor hem moeten betalen als we hem vast willen leggen. Wij zien Cyriel heel graag bij ons blijven, maar dan zijn we ook afhankelijk van hem'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. Hans Kraay jr. laat weten dat technisch directeur Frank Arnesen heeft aangegeven dat Feyenoord bereid is om de vier miljoen over te maken naar KRC Genk

Feyenoord moet dan ook nog een akkoord weten te bereiken met Dessers over een meerjarig contract en gezien de concurrentie is dat geen gemakkelijke opgave. '' We zijn niet alleen afhankelijk van onze eigen financiële mogelijkheden, maar ook welke keuze Dessers wil maken'', weet Slot te vertellen. Met Feyenoord worden nu al diverse spelers in verband gebracht: de namen van Danilo en Milan van Ewijk vallen in De Kuip.

''Ik denk dat de komende weken heel veel namen genoemd gaan worden bij Feyenoord'', vertelt Slot daarover. ''De club heeft ongetwijfeld een lijst. Van Ewijk: als je alleen al kijkt naar de rechtsback positie met Geertruida en Pedersen. Ik weet niet zeker of hij er niet op staat, want het zijn wel twee spelers die in de belangstelling staan van veel clubs. Ik focus me nu volledig op Feyenoord en op de finale. Frank is op de achtergrond ongetwijfeld met van alles bezig. Als ik een ding niet moet doen is het reageren op diverse namen.''

Read more about
Arne Slot Cyriel Dessers
Place comments
666

ozzyozyakup +211

Van Ewijk is echt helemaal geen niveau die we willen aantikken.

16-05-2022 14:03

schreudje +457

Wat een hoop kansloze reactie's hier ,daarom blij dat Arnesen de aan en verkoop doet en niet de supporters ,

16-05-2022 09:35

Umpedump123 +6235

Was die spits van Excelsior (topscorer KKD) ook niet transfervrij? Die zou ik er dan zeker bij proberen te halen, en lekker laten ontwikkelen achter (hopelijk) Dessers.

16-05-2022 09:20

Huubazijn +1103

Slot wat een held is die man toch

16-05-2022 09:00

jack98 +45425

Goede keuze van Slot om je alleen te richten op datgene wat nu het belangrijkste is: de finale!

16-05-2022 06:50

hoppa +441

kunnen we niet boëtius halen? Hij heeft goed gepresteerd bij mainz en is deze zomer transfervrij.

15-05-2022 22:55

ZwolleFeyenoord +1699

ik wil zwarte letters haaaaaaa

15-05-2022 22:15

ZwolleFeyenoord +1699

en dikgedrukt

15-05-2022 22:15

Skeptic +13196

De tering reageer jij overal onder zonder enige inhoud?

16-05-2022 01:13

Sasss +54162

hij wil likes harken

16-05-2022 09:09

simplysteef +6039

Juist. Eerst de finale, daarna elke dag 5 roddels.

15-05-2022 20:58

svds +32654

Dessers gaat gewoon voor een groot salaris, als je Sinisterra en Senesi vandaag afscheid zag nemen kan je er ook vanuit gaan dat ze vertrekken, Malacia gaat, Kokcu waarschijnlijk... Word een interessante zomer

15-05-2022 20:30

petje +10378

als Arne dan maar wel kwaliteit terug krijgt
DAT verdient hij

15-05-2022 20:44

Myekel +1261

Hij verdient het maar t gaat lastig worden. Ik denk hier en daar meer oudere spelers zoals trauner dan jonge talenten duurt gewoon langer om hun op niveau te krijgen en geen godsvermogen te moeten betalen

15-05-2022 23:30

Legionist +1710

kocku wordt opndit moment het hoofd gek gemaakt met aanbiedingen. kijk hoe hij speelt, te erg al dat bal verlies, getwijfel en hij kan zoveel beter.

15-05-2022 20:08

ron12 +1424

walemark en petersen niet te snel afschrijven kameraden. Zijn onze toekomst!!!

15-05-2022 20:00

simplysteef +6039

Zo triest om te lezen. Zeker bij Pedersen, die was gewoon zeer nuttig begin vh seizoen.

15-05-2022 20:59

Koos1908 +517

Als Dessers toch naar een andere in wil en die club wil diep in de buidel tasten moet Feyenoord de optie lichten en hem meteen met winst doorverkopen.

15-05-2022 19:54

LarzFR12 +4803

Goed idee, maar dit mag helaas niet. Je kan als speler maar 1x per transferperiode verwisselen. Tenzij je bedoeld in de winter natuurlijk.

15-05-2022 19:59

beppie172 +63622

Dat kan dus komende transferperiode. Hij is namelijk na overmaken van de 4m van ons en hoeft hij niet te verwisselen, maar blijft hij bij ons.

15-05-2022 20:15

LarzFR12 +4803

In de winter ja, hij is nu onder contract bij Genk en Feyenoord heeft tot juni om te voldoen aan de 4mln. Dan is zijn transfer deze zomer en kan je hem niet zomaar weer verkopen.

15-05-2022 22:51

Komtgoed +1193

optie.lichten werkt als Dessers zelf ook voor hem een acceptabel salarisbod krijgt. het is minder simpel dan menig denkt. mensenhandel mag al een tijdje niet meer

16-05-2022 08:58

julio54 +3070

Track-record van Arnesen vind ik niet geweldig: Bozenik, Ali en Wålemark zijn dure miskopen. Aursnes en Trauner staan daar als enige positieve aankopen tegenover

15-05-2022 19:42

sambaasam +120

Walemark nu al afschrijven, vrij kansloos.

15-05-2022 19:46

Komtgoed +1193

walemark gaat gewoon knallen. Ali lijkt een koude reset nodig te hebben

16-05-2022 09:01

Koos1908 +517

Walemark en Ali zijn niet duur en hoezo miskoop? Ze zijn er net een jaar of een half jaar. Beetje voorbarig.

15-05-2022 19:55

Burgerthegoat +196

Ali idd een miskoop, maar voor 1 miljoen een speler uit de Premier League halen is gewoon goede zaken doen. Jammer dat Jahanbaksh dan niet presteer maar goed

15-05-2022 20:08

beppie172 +63622

Wat heeft Alireza dan gekost volgens jou? Pas geleden werd er zelfs gesuggereerd dat hij voor maar 1m was overgekomen.

15-05-2022 20:18

Ro1 +2129

Alleen Bozenik is een miskoop gebleken, de rest is veel te vroeg om af te schrijven. Alireza komt volgend seizoen helemaal terug

15-05-2022 20:19

ndroock1 +2424

Verwacht ik ook. Ali is geen quitter.

16-05-2022 08:46

Sasss +54162

Hoeveel kansen heb Robo gehad? wordt afgeschreven na een half seizoen Advocaat. Zelfs onder Slot kan die misschien tot bloei komen...hij is ook pas 20 ofzo hè

16-05-2022 09:10

corfr1912 +8859

Dit is een nette manier om het niet te doen.

15-05-2022 19:34

010_SOUTH +4838

Buiten het doelpunt dat ie gescoord heeft.. zat ik mij wel te ergeren aan Cyriel hoor

15-05-2022 19:17

corfr1912 +8859

Dat is telkens zo en ik zag dat bij Sini ook. Terwijl hun ploeggenoten bezig zijn te werken om de bal bij hun te krijgen staan ze met de handen in de zij te kijken en wandelen de heren terug. Je kon een mindere dag hebben oke maar dan nog laat je je ploeggenoten niet zakken en bij de volgende aanval staan ze buitenspel. Dessers weer een keer of 5 en dan ook die blik van ik. Sorry maar ik heb er een hekel aan. Sina zal zondermeer vertrekken en we moeten een vervanger zoeken of liever 2. En op rechts valt Azië wat mij betreft af dit kun je niet aan mensen verkopen die een seizoenkaart kopen. En je kunt niet zeggen dat hij niet werkt maar het lukt gewoon niet. Dan houd het op en je geeft elkaar de hand en neemt afscheid.

15-05-2022 19:49

schippertje +3044

We zijn van dessers afhankelijk of hij akkoord gaat ?
Wat heeft een optie tot koop dan voor zin?

15-05-2022 19:04

Spiderpig +167733

Gaat om salaris he

15-05-2022 19:10

CR1908 +2972

De tijd van slaven is voorbij he. Als jij een tijdelijk contract hebt en je baas zegt: joh je krijgt een vast contract maar voor 50% van je huidige salaris en je moet het accepteren. Zou je dan blij zijn

15-05-2022 19:16

Gerard.J +464

zijn salaris natuurlijk , heel logisch toch.

15-05-2022 19:17

corfr1912 +8859

Dat is tussen clubs en niet met een speler vermoed ik. Ik ben er niet rouwig om.

15-05-2022 19:51

schippertje +3044

Mits genk nog een deel van zijn salaris betaalde lijkt me dat hij tegen hetzelfde salaris wel wil blijven

15-05-2022 22:00

bert_vergeer +1

SALARIS SUKKEL

15-05-2022 22:41

Komtgoed +1193

hoho beetje rustig hahaha

16-05-2022 09:03

Tininho +526

je staat in en finale! t hele team staat in de belangstelling ,, laten we verkopen wat moet,..
en groeien! we verdienen dat!

15-05-2022 19:01

corfr1912 +8859

Zonder meer Tininho ik heb een diep respect voor degenen die naar het stadion gaan en met zo'n wedstrijd als vandaag valt het niet mee.

15-05-2022 19:54

gerard1951 +1287

Ze hadden hem moeten laten staan en niet Geertruida erin ,is nog jong en kon goed samen spelen met Jens ,heeft wel een tikkie gekregen hier van.Wallmark is ook geen verbetering en Ali wil zich teveel bewijzen en dan gaat er veel fout op rechts,jammer.

15-05-2022 18:59

corfr1912 +8859

Zekers waar Gérard. Ik zij gisteren nog in juni opnieuw beginnen met Ali maar ik kan best wel oplossingen bedenken maar na vanmiddag weer zoveel fout. Marcus is ook niet in goede doen.Hendriks vandaag ook niet. Dan valt het op dat het te weinig is wat er loopt. Wølemark ook zeer matig. Feijenoord moet spelers op de flanken hebben die een man uit kunnen spelen technisch met variërende bewegingen die moeilijk af te stoppen zijn.Sini heeft er echt moeite mee soms maar die moet de kassa laten rinkelen. Nu snel naar Portugal lekker werken veel rusten goed eten sfeer kweeken en iets onoverwinnelijke creëeren als Realle Di Msdrid. Die weigen ook te verliezen dat is iets extra's een dan krijg je die Hoedini acts zoals tegen Man City.

15-05-2022 20:06

SirPsychoSexy +2280

Eerst polsen wat andere clubs op dessers bieden, dan aftikken en doorverkopen. Het is jammer, maar zakelijk bezien de juiste beslissing.

15-05-2022 18:58

CR1908 +2972

Volgens mij mag dat niet. Een speler mag maar 1x per seizoen van club wisselen. Huurtansfers niet inbegrepen

15-05-2022 19:16

Robin76 +4436

Nee klopt niet... een speler mag vaker teansfereren en vaker van club wisselen...

Ik hoop dat hij ons bod accepteert. En dat hij ons die miljoenen gunt...dan kan hij altijd nog een grote stap maken mocht deze zich aandienen

15-05-2022 19:55

beppie172 +63622

Je mag binnen één transferperiode niet 2x overgeschreven worden. Maar dat hoeft voor Feyenoord geen probleem te zijn, want Dessers staat momenteel al ingeschreven bij Feyenoord, en kan dus bij het voldoen aan de afgesproken voorwaarden (voor 1 juni 4M overmaken) Dessers losweken bij Genk. Dat telt niet als een overschrijving. Dus tijdens de transferperiode vanaf 9 juni mag er dan eigenlijk direct weer gehandeld worden.

15-05-2022 20:07

Dani.D +2252

nee Beppie,Feyenoord moet voor 1 juni laten weten of zij de optie gaan lichten,dan in juli tijdens de transfer window kan hij pas officieel een Feyenoorder zijn,en zelfs dan kan Feyenoord hem verhuren met in de winterstop een verplichte koop optie in het huur contract te zetten

15-05-2022 21:14

debreker +6441

Door verkopen mag helemaal niet weirdo het is een mens en geen markt plaats.

15-05-2022 19:43

SirPsychoSexy +2280

Het mag wel en is ook al eens eerder gebeurd. Je mag hem gewoon verhuren met optie tot koop nadat je hem gekocht hebt.

16-05-2022 16:46

fr--opa +108810

Pedersen begon zo goed, ik (en niet alleen ik) zag echt de nieuwe betere versie van Rick Karsdorp in hem..

Die jongen kan absoluut niet meer verdedigen, op de flank spelen lukt ook niets meer mee en zijn schoten zijn nog altijd van niveau Mars....

15-05-2022 18:47

beppie172 +63622

Ofwel, bij ieder aannemelijk bod aan tafel en doorschakelen.

15-05-2022 18:50

fr--opa +108810

Op dat punt ben ik ook beland bep.. Wegdoen en een nieuw consistent talent halen..

15-05-2022 18:51

Feyenoord_R +10718

Gelukkig zit jij niet aan de knoppen Beppie. Lekker verlies nemen op een talent die nog helemaal niet de kans heeft gehad zich te laten zien

15-05-2022 18:52

beppie172 +63622

Wie heeft het over verlies? Hij heeft eerste seizoenshelft veel indruk gemaakt en je kan gewoon goed op m verdienen. Voldoe je ook direct aan die voorwaarde: spelers meer waard maken.

15-05-2022 18:54

Spiderpig +167733

Misschien dat hij volgend seizoen weer gaat vlammen... Is nog een jonge speler toch?

15-05-2022 18:56

beppie172 +63622

Lijkt al tegen zijn plafond aan te lopen. Tweede seizoenshelft geen echte kans meer gekregen van de technische staf. Dat zegt best veel. Alles kan natuurlijk, maar als je m met goede winst kunt verkopen zou ik het doen. Maar wellicht denkt de technische staf daar anders over.

15-05-2022 18:56

KEA8 +4517

Dat zegt helemaal niet veel, want hij heeft concurrentie van een hele sterke Geertruida. Gaan we nu zelfs al spelers afschrijven die een seizoenshelft niet goed spelen? Kom op zeg.

15-05-2022 18:58

beppie172 +63622

Dus jij vind dat je bij een bod boven de 5m persé vast moet houden aan m?

15-05-2022 18:59

KEA8 +4517

Dus jij legt mij woorden in de mond? Ik reageer op je matige verklaring voor zijn weinige speeltijd. Maar met zulke uitspraken ben ik idd blij dat je geen td bent.

15-05-2022 19:03

beppie172 +63622

Wie legt mij de woorden over afschrijven dan in de mond?
Ik heb het niet over afschrijven, ik heb het over doorschakelen als je er een goed bod voor krijgt.

15-05-2022 19:07

Persia +1830

Direct strik er om heen ook bij 4 milj

15-05-2022 19:07

willem_vos_efeffd +2777

wel eens gehoord dat jonge spelers ups en downs hebben, of vandaag in de rust hendriks ook bij het grofvuil ...

15-05-2022 19:22

KEA8 +4517

Je schakelt neem ik aan alleen door als een speler niet goed genoeg is, toch? Dat noem ik afschrijven idd. Deze jongeman heeft de eerste seizoenshelft uitstekend gepresteerd (op zijn voorzetten na). Ging als een paard op en neer en stond verdedigend z'n mannetje. Misschien wordt het wat, misschien niet. Daar heb jij ook geen idee van. Nogmaals, blij dat je niet op de stoel van Frank zit

15-05-2022 19:32

debreker +6441

Niet de kans grhad? Heeft de hele eerste seizoens helft gespeeld?

15-05-2022 19:44

beppie172 +63622

Ik had het over de tweede seizoenshelft. Maar weet niet of je op mij reageerde.

15-05-2022 19:56

guykroudikorsou +7915

Verhuren.

15-05-2022 18:55

janos +4546

Denk dat hij aan rust toe is, voetbalt al anderhalf jaar zonder echte vakantie periode

15-05-2022 18:57

schippertje +3044

Denzel hall komt er aan

15-05-2022 19:08

debreker +6441

Als ik het zo hoor gaat die danilo niet komen.

15-05-2022 18:47

debreker +6441

Dessers verdient 1.1m bruto per jaar meteen groot verdiener

15-05-2022 18:44

Feyenoord_R +10718

Je bedoelt Mr Conference League? Het mag wat kosten ja

15-05-2022 18:47

Zuidbewonert +398705

Gewoon Gabriel Barbosa van Flamengo binnenhalen. Een groot circus: 40 goals in de competitie en daarmee Europa in.

Geen idee wat hij kost, maar Arnessen verzint wel iets.

15-05-2022 18:44

debreker +6441

Gabriel barbosa moet 25m kosten.....

15-05-2022 18:45

Zuidbewonert +398705

Ow. Leek mij wel een geinig spitsie.

15-05-2022 18:46

debreker +6441

Mij ook wie weet met een crowdfund?

Maar een braziliaan van en iets lager niveau, iets hoger dan danilo zou wel lekker zijn

15-05-2022 18:48

Zuidbewonert +398705

Nou, wat mij betreft mag jij dat gaan proberen te regelen!

15-05-2022 18:49

Spiderpig +167733

Schiet ff 25 miljoen voor dan

15-05-2022 18:57

guykroudikorsou +7915

Dessers moet je echt niet langer willen behouden.

15-05-2022 18:41

SuperGuidetti1. +68496

Nee, want hij maakt geen goals, en al helemaal geen belangrijke. Moet je der mee joh

15-05-2022 18:42

guykroudikorsou +7915

Dessres is een cult held die alsmaar dikker wordt overigens. Dit was zijn top. Zit geen enkele groeipotentie in en die kan je na volgens jaar aan de straatstenen niet kwijt.
Ik wil topspelers die ons niveau hoger tillen en die ik door kan verkopen voor miljoenen.
Niet cult-spelers die later jeugdtrainers gaan worden bij ons en allemaal bitterballen gaan eten,

15-05-2022 18:45

Zuidbewonert +398705

Hahahahha ook al snap ik wat je zegt, het is voor mij nog even te vroeg om Dessers als een dikke uitgerangeerde bitterbalvretende cultheld weg te zetten.

15-05-2022 18:47

campie010 +3581

Precies! Die bakt er helemaal niks van...

15-05-2022 18:48

Frankie62 +1709

Dan is tie weg bij feyenoord verdient ie zakgeld 🤣🤣

15-05-2022 18:39

debreker +6441

Vreemd reactie "de club heeft een lijst" Die lijst hoort toch van hem af te komen als coach?

15-05-2022 18:35

huissie79 +19779

Nee, van de scouting. De trainer kan er wat van vinden.

15-05-2022 18:38

debreker +6441

De trainer geeft toch echt zijn ja of nee over spelers hij moet er mee werken niet de scouts, nu doet hij net alsof hij niets weet en arnesen beslist

15-05-2022 18:40

remco112 +16287

Trainer heeft niets te willen

15-05-2022 18:41

Killerclown +2635

Hij zegt wat hij zoekt, de scouting doet z’n werk. Hebben op en duur een lijst, en dat zullen slot en Arbesen samen bekijken wat de best haalbare opties zijn van de lijst. Dus het kan zeker zo zijn dat slot niet weet welke spelers er op die lijst staan. Er zal pas geschakeld worden als er posities ingevuld moeten worden.

15-05-2022 18:44

Zuidbewonert +398705

Net als m'n vrouw!

15-05-2022 18:45

whasjoewahn +16406

Wat een gelul. De trainer heeft juist heel veel inspraak, wat niet meer als terecht is

15-05-2022 18:46

Spiderpig +167733

Hij houd zich gewoon dom... Je gaat die mafkees Kraay toch niet alles vertellen?

15-05-2022 18:58

willem_vos_efeffd +2777

de tijden van gullit en zo zijn voorbij, de club beslist

15-05-2022 19:25

huissie79 +19779

Ja, maar het scouten van spelers is nier zijn werk zoals gesuggereerd wordt.

15-05-2022 20:19

1908forever +18056

Je denkt toch niet dat hij geen aandeel heeft in het verkopen en aantrekken van spelers.
Natuurlijk weet Slot precies hoe en wat.
Maar het is voor hem makkelijker om te zeggen daar moet je voor bij Arnesen zijn.
Kan die ook niet teveel zeggen.

15-05-2022 18:39

debreker +6441

Ja daar heb je een punt

15-05-2022 18:41

frtikkieterug +6696

Ja want scouting heb je niet in een club

15-05-2022 18:40

spzm +12707

Uh nee... daar hebben we een TD voor...

15-05-2022 18:46

kvdk91 +2388

Hij houdt gewoon tactisch zijn smoel.

15-05-2022 19:07

RoodWitMaastricht +9821

Opmerkelijk. Je zou toch zeggen dat bij een optie tot koop dat meteen ook vastgelegd wordt met de speler. Dat deze ook akkoord gaat dan tegen een x salaris. Wat nu als Dessers niet akkoord gaat? Dan kan zijn club alsnog 8 miljoen voor hem vragen als hij naar een andere club gaat? 🤔

15-05-2022 18:30

debreker +6441

Dessers verdient meer bij genk dan berghuis bij feyenoord, dus dessers zal flink moeten in leveren, wil hij dat?

15-05-2022 18:36

De blonde pijl +2741

Hij lacht niet voor niets de gehele tijd!

15-05-2022 18:47

Peterk +33852

Hoezo opmerkelijk? Die hele optie zegt helemaal niets. Ja, enkel het transferbedrag als hij naar Feyenoord gaat maar als je geen akkoord met de speler bereikt heb je dus niks...het is Dessers die aan de touwtjes trekt en als die jongen verstandig is kiest hij voor een club in het buitenland op zijn leeftijd, nog een paar jaar goed verdienen....

15-05-2022 18:37

frtikkieterug +6696

Feyenoord is voor hem ook een club in het buitenland

15-05-2022 18:43

RoodWitMaastricht +9821

Jij schetst hoe het is, wat klopt. Maar ik bedoel dus juist ook dat je zou verwachten dat als er een optie gemaakt wordt, dat dat meteen ook inhoudt dat er met de speler een overeenkomst klaarligt als de optie gelicht wordt. Maar goed, zo werkt het blijkbaar niet.

15-05-2022 21:41

Guipelle +1768

Feyenoord moet die Flemmings halen van Fortuna. Hele goeie speler met een ongelooflijke drive. Past perfect bij Feyenoord!

15-05-2022 18:28

FRJari +4236

Vergelijkbare speler als Til. Geen gekke gedachte

15-05-2022 18:32

debreker +6441

Til is 3x zo goed als flemming

15-05-2022 18:37

FRJari +4236

Laatste half jaar bakt Til er vrij weinig van

15-05-2022 18:42

frtikkieterug +6696

Diemers 2.0

15-05-2022 18:33

debreker +6441

Ja lekker van geel niveau aankopen flemming, van ewijk, danilo, dessers......waar blijven de tropische verrassingen?

15-05-2022 18:37

fr_1993 +77210

Flemming: Jaaa.
v. Ewijk: Niet voor de huidige prijs en te veel belangstelling voor dus next.
Dessers en Danilo: Doen.

15-05-2022 18:47

Peterk +33852

dus jij wil naar de middenmoot?

15-05-2022 18:38

BlankeVla +7739

Ik blijf erbij, niet doen. Danilo is echt beter. Dan gaan we weer 4 mil neerleggen voor een spits die niet speelt. Daar hebben we 4 mil Bozenik al voor.

15-05-2022 18:27

jaivi62 +7263

Maar misschien wil danilo niet.
Dan houd het op

15-05-2022 18:32

frtikkieterug +6696

Je hebt 2 spitsen nodig dus je kan die 2 het uit laten vechten

15-05-2022 18:33

debreker +6441

Bozenik en bannis is mislukte meuk tv laten gaan en dessers en danilo laten strijden volgend seizoen.....nog steeds geen top club waardig spitsen duo maar ja de scouting is niet creatief blijkbaar

15-05-2022 18:39

fr_1993 +77210

Als je Danilo EN Dessers haalt kun je afscheid nemen van zowel Bannis als Bozenik en heb je de komende jaren het rond qua spitsenpositie.

15-05-2022 18:47

fr_1993 +77210

Feyenoord. #Duh.

15-05-2022 22:16

SuperGuidetti1. +68496

Ik zou het wel weten. Hier ben je ongelooflijk populiar en heb je een geweldig origineel eigen liedje. En buiten dat, wie wilt er nou niet voor Feyenoord spelen.

15-05-2022 18:25

jonaathn +14576

Ook wel grappig dat Dessers continue aangaf dat het bij de clubs lag. En dat het nu bij hem ligt.

15-05-2022 18:16

spzm +12707

Continu*

15-05-2022 18:48

jonaathn +14576

Eerst kon het niet en nu gaat het over wat hij wil…

15-05-2022 18:14

Technicus +18680

Als je meer dan 5 miljoen kan vangen voor Pedersen moet je het gelijk doen. Kende een aardig begin, maar is aan de bal zo onwaarschijnlijk matig en ook verdedigend wankel. Vind het echt ene blindganger.

15-05-2022 18:12

Limbow1 +2995

Niet iedereen is een begaafde technicus hé 😉

15-05-2022 18:31

Frobl +11525

Begon eerst ook heel slecht. Heeft wedstrijdritme nodig

15-05-2022 18:33

Technicus +18680

Hij krijgt genoeg wedstrijden maar blijft dramatisch spelen.

15-05-2022 18:35

Frobl +11525

Niet achter elkaar

15-05-2022 18:45

fr_1993 +77210

Ik zag hem bizar hard terugrennen anders diep in de tweede helft.

Die kerel heeft longen als een paard! :)

15-05-2022 18:48

mdgrdam +12838

Dessers straalt uit dat hij volgend seizoen het liefst in de Kuip speelt.

15-05-2022 18:08

Murlock +9561

Daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Als je riant kan verdienen, is dat natuurlijk wel het overwegen waard.

15-05-2022 18:12

beppie172 +63622

Riant verdienen en weer banken bij een club waar het maar de vraag is of je gewaardeerd wordt en wellicht het niveau te hoog, of weten wat je hebt, een prima salaris hebt maar dat je nog met van Persie en Slot kan werken en populair bent bij de aanhang.

15-05-2022 18:27

Murlock +9561

Ben het met je eens, maar geld doet vreemde dingen met mensen.

15-05-2022 18:36

Burgerking +2237

Hij heeft z'n schoenen vandaag weggegeven. Kuip watchers weten wat dat betekent.

15-05-2022 18:30

Spijksupporter +6425

Dat hij nieuwe krijgt???

15-05-2022 18:43

klaas2222 +4406

Dessers voor 4 mio halen en gelijk deze zomer voor 10-12 mio verpatsen

15-05-2022 18:07

avondrood +39048

Kan je natuurlijk niet maken t.o.v. Dessers

15-05-2022 18:08

klaas2222 +4406

Kun je met hem afspraken toch, hij blij, wij blij en profiteren ook mee. Alleen Genk wordt genaaid maar zij hebben ons die optie gegeven

15-05-2022 18:09

avondrood +39048

Waarom zou Dessers dan bij Feyenoord tekenen, als hij ergens anders veel meer kan verdienen.....om Feyenoord transferwinst te gunnen??

15-05-2022 18:10

FeyDev +19348

Als je Ierland binnenrijdt en dan 2e rotonde linksaf

15-05-2022 18:23

sykoofox +84351

Jij bent zeker leidinggevende! Joden praktijken.

15-05-2022 18:11

zoowiezo +2627

Alle leidinggevenden zijn joden!

15-05-2022 18:25

Spijksupporter +6425

Dat is pas sinds Neurenberg zeker?

15-05-2022 18:44

Beloki +212

Als je een beetje hebt opgelet, is dat in één transferwindow niet toegestaan...

15-05-2022 18:20

beppie172 +63622

Het gaat niet om één transferwindow want we nemen over gedurende dit seizoen.

15-05-2022 18:30

spzm +12707

Dat kan niet pipo....

15-05-2022 18:49

zoowiezo +2627

Dat is tegen de regels. Anders zou je dat waarschijnlijk vaak genoeg zien (lonend voor de speler pm meerdere tekenbonussen op te strijken e.d.)

15-05-2022 18:24

Marco van Zutphen +4524

Mag gewoon en is ook al vaker gebeurd. Zoek maar op

15-05-2022 18:30

beppie172 +63622

Je mag niet 2x overgeschreven worden in één transferwindow, maar dat is nu ook niet nodig. Dessers is al overgeschreven en voor 1 juni valt nog in dit (bijna afgelopen) seizoen.

15-05-2022 18:31

zoowiezo +2627

Ik heb het opgezocht.

15-05-2022 18:41

Spijksupporter +6425

Volgens mij is Dessers overgeschreven voor de duur van zijn huurperiode.
Dat je voor 1 juni moet beslissen wil niet per se zeggen dat je hem ook per1 juni overneemt.

15-05-2022 18:46

sykoofox +84351

Dessers is door de kans bij Feyenoord uitgegroeid tot een redelijk/goede spits! Wilt die niet aan onze salaris normen voldoen lekker opdonderen dan! Niemand is groter dan de club!

15-05-2022 18:06

avondrood +39048

Als er iemand nuchter is is hij het wel. Weet zelf ook wel dat hij het seizoen van zijn leven speelt en geniet daar optimaal van.

15-05-2022 18:06

sykoofox +84351

Klopt maar dan moet die niet naast zijn schoenen gaan lopen en gewoon bij het kruisje tekenen!

15-05-2022 18:11

Spijksupporter +6425

Als hij bij een andere club 2 miljoen netto kan krijgen tekent hij gewoon bij dat kruisje.

15-05-2022 18:47

eeuwigtrouw +3896

Een ding is zeker er gaat heeeeel veel gebeuren bij Feyenoord .verkopen aankopen er staat straks echt een ander elftal wat weer geheel opnieuw moet beginnen des ter meer nu genieten nog 10 dagen.....

15-05-2022 18:05

avondrood +39048

Als ze maar kwaliteit kopen i.p.v. een overdosis middelmaat

15-05-2022 18:09

spzm +12707

Idd liever een of twee toppers ipv 4-5 man middelmaat

15-05-2022 18:51

mrp_hlm +2680

Gelukkig hebben we Arne Slot en Frank Arnesen! Alle vertrouwen in dat er volgend seizoen een representatief elftal staat.

15-05-2022 18:10

Burgerking +2237

De toiletten krijgen ook een compleet nieuwe indeling heb ik gehoord

15-05-2022 18:32

Peterk +33852

Precies zoals ik voorspeld heb. Het gaat niet om die 4 miljoen maar om het salaris wat Dessers wil gaan verdienen. In het buitenland vangt hij minimaal het dubbele....

15-05-2022 18:02

slotgod +958

Jij had dat al voorspeld! 🙌

15-05-2022 18:04

dre82 +5525

Linkje?

15-05-2022 18:12

Tjerzz +802

Pfff komt the all seeying eye, Peterk weer aan... pff kerel wordt jij nooit moe van jezelf ? Bijna al jou reacties zijn, om moe van te worden

15-05-2022 18:13

Peterk +33852

Nee, want ik zei hier een paar weken terug al dat hij bij Feyenoord in vergelijking met het buitenland voor een verhoudinswijs "hongerloontje" moest gaan spelen. Daar werd door figuren zoals jou nog al om gelachen maar je leest nu dat het wel zo zit...

15-05-2022 18:50

beppie172 +63622

En dan wordt hij ongelukkig op de bank.

15-05-2022 18:32

frtikkieterug +6696

Nou geweldige voorspelling hoor. Vooral ook dat Dessers al lang heeft aangegeven te willen blijven en dit totaal geen item is

15-05-2022 18:36

Blackstar010 +284

Zolang we maar een nieuwe 2e keeper halen. Dan ben ik al voor 50% tevreden deze window

15-05-2022 17:56

Twism010 +851

gewoon kopen en doorverkopen

15-05-2022 17:56

Pegel +6667

Gewoon wat roepen, je weet wel gewoon.

15-05-2022 17:59

Haring08 +11992

Ipv Linssen en Til, Openda en Zian Flemmings halen. Jonge spelers die doelgericht en energie in hun spel hebben. Bovendien betaalbaar.

15-05-2022 17:49

feyenoordgoes +1217

flemmings geen feyenoord materiaal

15-05-2022 17:50

Haring08 +11992

Mijn wijf was ook geen huwelijksmateriaal maar tegen alle verwachtingen in, presteert ze uitstekend in bed.

15-05-2022 17:53

feyenoordgoes +1217

ahahah fijn voor je

15-05-2022 18:17

Haring08 +11992

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1030511/janssen-kijkt-zijn-ogen-uit-bij-fortuna-geen-rare-speler-voor-feyenoord.html

16-05-2022 01:23

feyenoordgoes +1217

Hoop niet dat hij komt.Diemers leek ook goed bij fortuna.

16-05-2022 09:59

FR4everandalways +115740

Hahahaha Flemmings. Ok martin van kut.

15-05-2022 17:51

Haring08 +11992

Je zou dan wel aan me willen likken heh.

15-05-2022 17:54

FR4everandalways +115740

Nee die stinkkut van je hoef ik niet. Maar je moeder is een ander verhaal ;-)

15-05-2022 17:58

Tjerzz +802

@FR4everandalways, je weet dat n haring uit n haring komt he ? Haha dus het is hetzelfde alleen net iets ouder, zouter en zuurder ;)

15-05-2022 18:12

Haring08 +11992

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1030511/janssen-kijkt-zijn-ogen-uit-bij-fortuna-geen-rare-speler-voor-feyenoord.html

16-05-2022 01:24

FR4everandalways +115740

Hahaha. Net als pi air ook overtuigd was van Kazim. Bord op schoot scouting. Nou janssen roept iets blind halen dan hahaha. Jezus wat een niveau.

16-05-2022 08:49

ABCtje +627

Aub geen Flemming.. kan niet voetballen en niet zingen.

15-05-2022 17:56

RVF +12327

Dan die Belg van het songfestival, die schijnt het wel beide te kunnen…

15-05-2022 18:28

beppie172 +63622

Kan niet voetballen? Tijd voor de opticien.

15-05-2022 18:35

Tristanvh010 +5926

Sorry, maar Dessers voor 4 miljoen is veel te duur

15-05-2022 17:47

dexter1908 +9580

Alternatief?

15-05-2022 17:48

schippertje +3044

Is veel duurder

15-05-2022 17:51

jeffrey1 +4809

Danillo

15-05-2022 17:52

beppie172 +63622

In plaats van Linssen.

15-05-2022 18:35

dexter1908 +9580

Ja en dan tweede spits?

15-05-2022 18:36

FR4everandalways +115740

Wat lul je nou. 4 miljoen is een koopje voor een spits die zowel in de competitie als in Europa zoveel scoort.

15-05-2022 17:53

Harrypipo +8683

Gelukkig was bozenik voor 4 miljoen een koopje. En te duur? Vandaar dat andere clubs in de rij staan om hem voor veel meer over te nemen.

4 miljoen is een koopje

15-05-2022 17:57

Inworp +3311

Ligt aan je verwachtingen. Als we ons sportief moeten verbeteren, dan zou je toch een betere spits moeten vinden die betaalbaar is. Neem je genoegen met weer een overgangsjaar dan betaal je 4 miljoen voor Dessers.

15-05-2022 18:02

Tjerzz +802

Het probleem is, spitsen zijn verschrikkelijk duur, helemaal als je een talent wil, scorend vermogen heeft en mee kan voetballen.. denk dat 4 miljoen voor dessers niet verkeerd is... helemaal niet omdat ie al bijna het 3 dubbele waard is nu

15-05-2022 18:16

klick44 +17971

Vandaag toch tot de conclusie gekomen dat Dessers te kort komt. H

15-05-2022 17:47

dexter1908 +9580

Jij bent niet wijs

15-05-2022 17:48

klick44 +17971

Omdat? Dit is gewoon extreem seizoen voor hem. Volgend jaar gaat hij dit zeker niet doen

15-05-2022 17:49

FR4everandalways +115740

Zometeen begin je zeker over die fucking jorgensen

15-05-2022 17:53

avondrood +39048

We hebben maar 1 topspeler en die heeft een hele grote rol gespeeld in het huidige succes.

15-05-2022 17:51

klick44 +17971

Klopt maar gaat dat volgend seizoen niet doen

15-05-2022 17:52

N2daB +8336

Klopt: Trauner !!

15-05-2022 17:55

frtikkieterug +6696

Waarom begin je opeens over Sini?

15-05-2022 18:38

FR4everandalways +115740

Wij zijn tot de conclusie gekomen dat jij al jaren tekort komt

15-05-2022 17:53

Legioen033 +2534

ik vond Dessers weer heel veel energie in de pot stoppen. Dat is keer op keer heel belangrijk gebleken om kansen te creëren. Dat het niet altijd succes oplevert, tsja, dat hoort er ook bij.
vond beide tegen doelpunten vooral heel beschamend.

15-05-2022 17:55

klick44 +17971

Zijn aanames weren dramatisch vandaag. Elk keer draaien en kappen en bal kwijt. Had gewoon 2-2 moeten maken

15-05-2022 17:57

dkuh013 +2036

Dessers is zeer matig

15-05-2022 18:02

Burgerking +2237

Dat had misschien ook wel een beetje te maken met het feit dat hij lange ballen kreeg en er geen aansluiting was. Tussen drie vier vrij aardige verdedigers deed ie 't dan echt niet slecht.

15-05-2022 18:37

klick44 +17971

Mwa kon veel meer eruit halen

15-05-2022 18:39

Spijksupporter +6425

Vind hem niet slechter dan 20 miljoen haller.

15-05-2022 18:50

fr_1993 +77210

"Hans Kraay jr. laat weten dat technisch directeur Frank Arnesen heeft aangegeven dat Feyenoord bereid is om de vier miljoen over te maken naar KRC Genk."

LEKKERRRRRRRR

GAS OP DIE LOLLY

15-05-2022 17:45

FR4everandalways +115740

Welke lolly

15-05-2022 17:54

fr_1993 +77210

Van een willekeurig voertuig.

15-05-2022 18:43

Zuidbewonert +398705

Van Ewijk gaat zelf maar in de belangstelling staan, gek.

15-05-2022 17:44

Aranburu +239

Het spijt me kameraden, ik zie Dessert echt als eendagsvlieg

15-05-2022 17:42

fr_1993 +77210

Duurde even voor het sarcasme binnen kwam. :p

15-05-2022 17:45

zekerteweten +108833

Voor 4 miljoen haal je echt geen betere spits. En hoelang blijf je iemand een eendagsvlieg noemen? Net zolang totdat je gelijk hebt al duurt het jaren?

15-05-2022 17:48

Geitekaas +40497

...een man die wedstrijd na wedstrijd presteert serveer jij af als 'n toetje? Loop ff langs Hans Anders.....2e bril half geld...

15-05-2022 17:59

frenk11 +2781

Aranburu ,dat mag toch,maar wie bedoel je,
iets na het eten ??

15-05-2022 18:26

LELANDPALMER +11408

GEEN WK deze zomer, kan er niet aan wennen

15-05-2022 17:41

zekerteweten +108833

Ik wel. Dat oranje zal me echt een enorme teringzorg zijn.

15-05-2022 17:48

FR4everandalways +115740

En toch zit je straks weer voor de buis te juichen voor een neus die scoort haha

15-05-2022 17:56

zekerteweten +108833

Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.

15-05-2022 17:59

frtikkieterug +6696

Serieus? Gadverdamme

15-05-2022 18:39

zekerteweten +108833

Nee, tuurlijk niet. Maar het is makkelijker om toe te geven dan een hele discussie aan te zwengelen.

15-05-2022 20:17

RicoFR36 +25812

Afgelopen 3 zomers ook niet.

15-05-2022 17:53

RVF +12327

Wel het EK petanque in Den Bosch

15-05-2022 18:31

beppie172 +63622

WK Atletiek in juli.

15-05-2022 18:43

ElPanzeFr +20354

Mooi dat we wss Dessers gaan halen en een rechtsback is niet nodig dus dat is top. Lekker wegblijven met die van Ewijk

15-05-2022 17:40

bradley_aap +6515

Weet je maar nooit

15-05-2022 17:41

ar_rdam +329

Rechts back is niet nodig ?? Héb je pedersen gezien de afgelopen maanden

15-05-2022 17:42

Burgerking +2237

Hall en Benita

15-05-2022 18:39
More comments

You are currently seeing only the comments you are notified about, if you want to see all comments from this post, click the button below.

Show all comments